Skupinový kurz jsme úspěšně zahájili.  Již jsme probrali fakta mylné představy o obezitě a diskutujeme o klíčových fyziologických a psychologických koncepcích pro kontrolu mozku, chutí k jídlu a tělesné hmotnosti. Účastníci kurzu budou mít možnost promyslet a prodiskutovat své vlastní znalosti a zkušenosti v tomto tématu. Nejdůležitější bude práce s jídelním lístkem a vyhledání sportovní aktivity, která bude právě jim příjemná.

 

Příspěvky VZP pro dospělé: 


Klienti mohou čerpat několik příspěvků zároveň.
V NABÍDCE NAJDETE I PŘÍSPĚVEK NA ZDRAVÝ JÍDELNÍ LÍSTEK

Až 500 Kč na pohybové aktivity nebo sestavení jídelníčku pro snížení nadváhy

Příspěvky VZP pro děti

Až 500 Kč na náklady spojené se sestavováním jídelníčku pro obézní děti nebo pro diabetiky

Heslo hubněte s rozumem šíří STOB již čtvrt století. Bohužel lidstvo hubne a „blbne“ čím dál tím víc. Napomáhají tomu pseudoodborníci a některá média. Hlavní podmínkou pro trvalou změnu životního stylu je mít správné znalosti a pak umění tyto znalosti převést z teorie do praktického života. Navíc se při této změně musíte cítit dobře, váš jídelníček by měl být nutričně vyvážený a přitom chutný a základním cílem by měla být radost ze života.

Předmluva do knihy paní PhDr.Málkové, zakladatelky programu Stob . V tomto duchu byla konference, které jsem se zúčastnila, abych její myšlenky převedla do praxe a pomohla s úpravou životního stylu právě vám, v regionu Karlových Varů.

 

 

  Úžasné seniorky v CarpeDiem. Většinou jsme naměřili takový metabolický věk , že by ještě měli chodit do práce 😉🧘‍♀️

Krásný den v terénu -  BEČOVSKÁ CHŮZE - spousta zájemců o zjištění svých bioimpedančních hodnot. Někdy byly výsledky ukázkové, někteří sportovci měli zájem o úpravu jídelního lístku, kterou budeme řešit individuálně v ambulanci. U všech účastníků terénní chůze, kteří se nechali zvážit bylo opravdu vysoké procento svalstva, což ukazovalo na velikou zálibu v chůzi a sportovních aktivitách - VŠEM JEDNIČKU

 

V rámci „výživné“ výstavky jsme představili potraviny  a jejich obsah cukru.  Děti i dospělí byli velmi překvapeni, kolik cukru obsahují jejich oblíbené dobroty! Zjistili např. že po snědení jedné tabulky čokolády nebo po vypití jedné krabičky slazeného kefíru dalece převýší doporučené množství cukru/den a to ještě nezapočítali cukr z ovoce a dalších potravin, které během dne také přijmou.